Oferim o varietate de servicii in zona de consultanta de business, implementare, imbunatatirea proceselor interne si customizare a solutiilor software. Cunostintele noastre vaste despre mediul de afaceri, abilitatile tehnice de exceptie si expertiza acumulate, ne-au permis sa dezvoltam si sa aplicam o metodologie testata, cuprinzatoare si integrata, pentru a asigura rezultate tangibile.

Echipa noastra este formata din oameni cu o vasta experienta si pasiune pentru acest domeniu: analisti de business, consultanti, manageri de proiect, arhitecti de software, dedicati inovatiei si cu contributii semnicative in promovarea noilor tehnologii.

SoftOne se concentreaza in mod constant sa mentina cel mai ridicat standard de calitate pentru solutia Soft1 ERP si foloseste intotdeauna cele mai noi tehnologii, pentru a oferi clientilor sai una dintre cele mai rapide, abile si flexibile solutii de pe piata.

Serviciile noastre includ:

  • Management de proiect
  • Analiza de business
  • Consultanta privind aplicatiile Soft1
  • Consultanta hardware
  • Servicii de upgrade si migrare
  • Servicii de customizare

Experienta noastra ne-a demonstrat ca, pentru ca solutia software sa functioneze la adevarata sa valoare, este necesar ca utilizatorii finali sa-si dezvolte abilitatile si cunostintele necesare pentru a-l folosi eficient.

Trainingul nostru personalizat grabeste procesul de invatare, minimizeaza lacunele si asigura retinerea informatiilor necesare pentru ca angajatii sa isi continue cu succes activitatea.

Expertii nostri calificati in training sunt capabili sa dezvolte programe personalizate, care sa reflecte procesele companiei si sarcinile unice pe care angajatii le vor avea. Oferim cursuri la sediul dumneavoastra, la sediul nostru, servicii de pregatire a trainerilor interni, evaluarea cunostintelor dobandite dar si acces la Soft1 Knowledge Base.

Metodologia noastra ofera abilitatea de a organiza cu usurinta sesiuni de training pentru utilizatori, pliate pe nevoi specifice si astfel, se poate evalua cu acuratete nivelul cunostintelor acumulate, progresul si performantele utilizatorilor.

Serviciile includ:

  • Training la sediul nostru/sediul clientului
  • Servicii/Seminarii de e-Learning
  • Ghiduri de referinta pentru utilizatori finali
  • Documentatie tehnica
  • Soft1 Knowledge Base

Serviciile de suport asigurate de noi pot fi ajustate cu usurinta pentru nevoile specifice. Oferim clientilor nostri cel mai performant suport tehnic posibil, cu ajutorul expertilor in aplicatiile Soft1 si in tehnologia si industriile implicate.

Folosind tehnologia si instrumente de suport avansate, personalul nostru asigura servicii profesioniste, precum:

  • Servicii de suport nivelul-1, prin solutia Help Desk, disponibila prin telefon sau e-mail
  • Servicii de suport nivelul-2, cu ajutorul consultantilor specializati
  • Managementul si monitorizarea studiilor de caz
  • Mentenanta corectiva: suport tehnic pentru rezolvarea sesizarilor
  • Mentenanta evolutiva: axata pe modificarea aplicatiei conform nevoilor sau cerintelor clientului, cum ar fi: raportare, interfete, noi functionalitati sau procese

Clientii SoftOne au, de asemenea, acces non-stop (24×7) la informatii, resurse si servicii, prin baza noastra de date online, documentatii privind produse, forumuri, comunitati online si multe alte informatii utile.