Soft1 Open Enterprise CRM
Nu este un secret: companiile intampina provocari, adesea din ce in ce mai mari, care, insa, pot fi depasite prin organizare si preintampinarea tuturor posibilelor dificultati.
Cea mai sigura metoda de optimizare si eficientizare a activitatilor dar si pentru generarea unor rezultate optime in raport cu obiectivele setate este implementarea unei solutii de tip “Customer Relationship Management” (CRM). Adoptarea unui CRM in cadrul firmei reprezinta o decizie clara de a-ti cunoaste clientii, de a-i aduce mai aproape, de a avea o previziune asupra vanzarilor si asupra finalului perioadei fiscale, de a sti ce vinzi si cui, precum si de a analiza ce ai mai putea vinde in viitor.
Soft1 Open Enterprise CRM este instrumentul de care aveti nevoie pentru a maximiza oportunitatile, a realiza campanii de marketing dedicate si eficiente, a rezolva solicitarile clientilor intr-un mod rapid si eficient dar si pentru a creste productivitatea din teren. Totodata, aveti posibilitatea ca oricand sa extindeti functionalitatile, pentru a se potrivi si mai bine domeniului de activitate.
Soft1 Open Enterprise CRM permite angajatilor sa acceseze toate informatiile despre clienti si rapoartele de care au nevoie in timp real, indiferent de locul in care se afla. Puteti centraliza informatiile utile intr-un singur loc si sa le folositi astfel incat sa eficientizati vanzarile, marketingul si suportul oferit clientilor.
Soft1 Open Enterprise CRM este personalizabil, scalabil si customizabil pentru companii de toate marimile si din toate domeniile de activitate.